Основа за планирање и реализовање активности у току Дечје недеље је Конвенција о правима детета Уједињених нација усвојена 1989., а која је ступила на снагу 1990. године.
„Нeћу да бригам, хоћу да се играм!” je био мото овогодишње недеље, па смо, трудећи се да скренемо пажњу на опште циљеве Дечје недеље, органозовали низ активности.
Првог дана, 3. 10. 2016. отворили смо Дечју недељу постављањем заставе, представљањем Дечје недеље презентацијом чланова Ученичког парламента, рецитацијом ученице млађих разреда. Свако одељење је имало задатак да представи себе правећи обележја својствена само њима.
У уторак, другог дана Недеље, млађи разреди су се дружили са бакама, декама и другим, старијим члановима породице кроз реализовање креативне радионице – ткање ћилима и таписерија. Старији разреди су се опробали у кулинарству и било им је врло забавно! Сваки разред је имао три представника који су, од главних састојака – написаних на енглеском језику – и додатних састојака, по њиховој вољи, били у могућности да направе најкреативније сендвиче, у предвиђеном времену.
Дан посвећен експериментима је био најлепши дан, по мишљењу ученика. Среда је била обележена активним вулканом и многобројним експериментима које су изводили ученици старијих разреда!
У четвртак, сви радознаци су имали прилику да директору школе и психологу поставе питања и добију одговоре на све што их занима о функционисању школе. Реализована је трка „За срећније детињство”. Врло креативни радови су осмишљени и направљени на часовима ликовне културе, на тему „Нећу да бригам, хоћу да се играм!”.
У петак, 7. 10. 2016. године, последњег дана Дечје недеље, млађи разреди су учили енглески језик у присуству мама, тата, бака, дека. Мењали смо улоге, имали друге наставнике. Продајом обележја и спуштањем заставе смо затворили само овогодишњу Дечју недељу, међутим – СВАКА НЕДЕЉА ЈЕ ДЕЧЈА НЕДЕЉА!!
Велико ХВАЛА руководству школе, које је подржало све идеје, представницима Ученичког парламента, који су врло вредно организовали ову Недељу, као и поједним представницима колектива!
Фотографије можете погледати овде.
Подносилац извештаја
Мила Петровић, наставник француског језика